fredag 17 juli 2009

Äntligen uppdatering….

Verkar bli en sån här, skriv en gång om året blogg.

Är verkligen urusel, ska göra ytterligare ett försök.

Kanske om jag lägger ut den på hemsidan och uppdaterar med lite nyheter, då kanske det händer något.

Här händer ju saker hela tiden så något borde jag ju kunna skriva om tycker jag.

Lite bilder kanske kan vara läge att lägga ut också…..

Det är ju två kullar här, Amadéo kvar i äldre kullen och fem rödingar i andra kullen, är leveransklara nu till veckan, så få se om de får nya familjer nu när sommaren och semestrarna är över.

Först ut är Amadéo som fortfarande är osåld en helt underbart go kille, som jag verkligen hoppas snart får ett eget hem.

17v_Amadeo-08

Sen har vi Nirrti en blyg tjej som börjar bli tuffare och tuffare med tiden. Söt som socker är hon!

11v_Nirrti-01

Sen Amounet som många varit intresserade av men som ändå inte hittat matte och husse ännu. Hennes röda färg är helt fantastisk, mörkt, djupt röd. En urhärlig tjej helt enkelt med snygga tofsar.

11v_Amounet-04

Så har vi Anubis, en knubbig kille har fått smeknamnet bollen, pga sin trinda goa mage. Mysig och frammåt kille.

11v_Anubis-03

Hathor är en go tjej, N/N på dna så kanske fastnar någon för henne som vill avla. Det hade varit skoj! Hon ser ut att bli fin, även om hon kunde ha haft bättre öronsättning.

11v_Hathor-00

11v_Hathor-06 

Och sist ut är Apophis också N/N, en grabb jag gillar skarpt. Han kommer att bli lik mamma som det ser ut idag, men man vet ju aldrig. Han kanske någon uppfödare fastnar för, vem vet? :-) Han är inte särskilt fotogenic, vet inte vad han hittar på men han lyckas se knasig ut på alla kort hela tiden….

11v_Apophis-01

11v_Apophis-10

Nu ska jag gå och göra tårta till dotterns födelsedag idag och sen kommer främmande… ska lägga in en påminnelse så att jag blir bättre på att komma ihåg att uppdatera.

Inga kommentarer: