tisdag 21 augusti 2007

Dag 67

Jaha, så har dag 67 passerat också och inga kattungar i sikte ännu en gång. Tog en bild på tjockisen idag. Visst är hon lite rund, men inte överdrivet. Hoppas att det är mer än en den här gången men jag törs bara inte ens hoppas på mer än två. Men vi får väl se om de väl bestämmer sig för att komma ut någon gång.
Undra om uträkningen är helt korrekt?
Hon var ju hos hanen lääänge då vi väntade på löp och upptäckte lite chockartat ca 3 veckor innan beräknat datum att orsaken till att hon inte löpte är att hon var dräktig.. Oooouuppss..... Nåväl, man vet ju inte vi räknade från ett halvkrassligt löp så hon kan ju lika gärna vara på kring dag 64 idag. Men oavsett så borde de komma snart.

Himalaya gör lite framsteg, bara att hålla tummarna nu att det inte återigen är ett steg fram och tre steg tillbaka.
Idag när jag skulle vika tvätt så låg Silvia på tvätthögen, jag gosade lite med henne innan jag började kasta över tvätten på sängen så att jag skulle kunna vika den.
Då kommer Himalaya och går precis där jag håller på, hon var fram och nosade på min hand UTAN att slå den här gången, sen kom hon fram och nosade på mitt ben och under hela tiden jag vek så var hon framme i rummet och gick lite nedhukad omkring och tittade, nosade och tjafsade lite med Silvia...

Inga kommentarer: