måndag 18 februari 2008

Urusel bloggare det är jag det!

Här skriver jag om väntat på Kraflas kattungar i flera dagar och vad händer när de väl kommer?
Jo då glömmer jag bort bloggen!
Nej nu får det bli skärpning.

Ska nog ta och gå in på min hemsida och länka till bloggen också så kanske det blir lite bättre ordning på mig.
Det här blev i alla fall resultatet av Kraflas utdragna dräktighet:
Från vänster:
S*Dagdrivarn Andromeda Ascendant (Bor i Högsbo/Göteborg)
S*Dagdrivarn Trance Gemini (Bor i Åled/Halmstad)
S*Dagdrivarn Beka Valentine (Stannar med mamma)
Nu gick det ju också så att Krafla fick livmodersinflammation strax efter att kullen flyttat och parades igen på veterinärinrådan. Detta gör ju att hon nu är dräktig igen och är beräknad till första veckan i mars. Ska försöka komma ihåg att skriva här varje morgon och även lägga ut info när de kommer.



Inga kommentarer: